Візитна картка




Прізвище, ім’я та по батькові:  Мєшкова Олена Михайлівна

Дата і місце народження:  21грудня 1967 року, м. Одеса

Які навчальні заклади закінчила, у якому році:  Одеський державний університет ім. І.І.Мечнікова 1990р.

Спеціальність:  хімія, викладач хімії

Місце роботи:  Чорноморська гімназія №1 Чорноморської міської ради Одеської обл.
Педагогічний стаж роботи: 19 років

Кваліфікаційна категорія: вища

Звання:  учитель-методист, відмінник освіти України


Нагороди, відзнаки:

Знак «Відмінник освіти» 2011р.

Почесна грамота Міністерства освіти і науки України 2006р.,

Почесна грамота Управління освіти і науки одеської облдержадміністрації 2005р.,

Почесна грамота Виконавчого комітету Чорноморської міської ради 2017р.,

Почесна грамота Іллічівської міської ради 2003р.,  

Листи подяки міського голови за творчу плідну працю з обдарованою молоддю міста 2006, 2007, 2008, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015рр.

Почесні грамоти Іллічівського міського відділу освіти 2002р., 2004р., Грамота міського відділу освіти за кращий навчальний кабінет міста 2004р., Дипломи міського відділу освіти за кращий кабінет міста 2011, 2014, Дипломи обласного ярмарку педагогічних ідей 2003р., 2009р., 2012р.
Авторське свідоцтво обласного ярмарку педагогічних ідей 2006р.

Переможець обласного етапу та лауреат Всеукраїнського етапу конкурсу "Учитель року - 2010" в номінації "Хімія"

Проблеми, над якими працюю:Методико-дидактичний комплекс як технологія навчання хімії
Пізнавальні та творчі завдання як засіб розвитку особистості учнів

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології

Моє педагогічне кредо:Якщо хочеш, щоб тебе побачили, почули, зрозуміли – вчися, дій, твори! 
Я вчуся у Традиції.
Дію із Сучасністю.
Творю для Майбутнього!

Педагогічне есеДля чого я живу? Що мені  до душі, що важливе|поважне|, без чого я  не можу обійтися? Кожному колись доводиться відповідати на ці питання.                                               
Роздумуючи про свою життєву дорогу|колію|, розумію, що не можу провести межу, де закінчується робота й починається|зачинає| особисте|особове| життя. Напевно, це і є моя філософія, моя дорога, що зве|кличе| і веде до щастя педагогічної праці, до нескінченного життя в душах моїх учнів. Я не працює вчителем|учителем|, я вчитель|учитель|. Мені подобається бути вчителем|учителем|. Колись я зробила свій вибір, і вважаю його правильним і на сьогодні.
А що означає|значить| для мене, бути вчителем|учителем|?  Не тільки можливість|спроможність| чомусь учити|вчити| дітей, а й  щодня спілкуватися з|із| ними, відкриваючи|відчиняти| для себе нове. Мені подобається міркувати про світ очима дітей. Знаходити|находити| в цьому радість і задоволення. Думати про своїх учнів. Співпереживати їх успіхам і невдачам. Любити|кохати|. Так|та|, для мене «вчитель|учитель|» – не професія, не суспільне|громадське| положення|становище|, не хобі, не робота. Для мене  бути вчителем|учителем| – це й означає|значить| жити.
Учитель не повинен боятися змінюватися. Інколи|іноді|  досвідчені вчителі|учителі|, накопивши свою власну базу, зупиняються на досягнутому, з|із| недовір'ям і неприязню сприймають нове в освіті|утворенні|.  Діти, як досвідчені психологи, відчувають|почувають|, «вичислюють»  таких педагогів за лічені|прочитані| хвилини|мінути|, вони не прощають зарозумілості.  Я впевнена, |учитель|хочеш бути  затребуваним у|затребував| сучасній школі, не бійся змінити|зраджувати| свою точку зору навіть після|потім| багаторічної|десятилітньої| роботи.
Основою  моєї педагогічної діяльності стала необхідність  у постійному  самовдосконаленні. Лише|тільки| добре освічений педагог може повести учня у світ науки|чудового|, лише|тільки| захоплений своєю справою вчитель|учитель| може зацікавити дітей навчальним предметом|річчю|. До тих пір, поки в учителя є бажання і вчити, і вчитися, він буде намагатися досягнути вершини, яку встановили для нього час і суспільство.
За що я люблю свій предмет? 
Побачити в глибинах атома увесь Всесвіт, невже це не диво? У хитросплетіннях атомів та молекул розпізнати земну гармонію, відчути своє єднання з природою, світом, вічністю… Передати б крапельку такого зворушливого сприйняття сутності новому поколінню, і разом з ним не розтратити, не розсипати в небуття мудрість поколінь, не розірвати зв'язок часів…




Немає коментарів:

Дописати коментар