Дата і місце народження: 21грудня 1967 року, м. Одеса
Які навчальні заклади закінчила, у якому році: Одеський державний університет ім. І.І.Мечнікова 1990р.
Спеціальність: хімія, викладач хімії
Місце роботи: Чорноморська гімназія №1 Чорноморської міської ради Одеської обл.
Кваліфікаційна категорія: вища
Звання: учитель-методист, відмінник освіти України
Знак «Відмінник освіти» 2011р.
Почесна грамота Міністерства освіти і науки України 2006р.,
Почесна грамота Управління освіти і науки одеської облдержадміністрації 2005р.,
Почесна грамота Виконавчого комітету Чорноморської міської ради 2017р.,
Почесна грамота Іллічівської міської ради 2003р.,
Листи подяки міського голови за творчу плідну працю з обдарованою молоддю міста 2006, 2007, 2008, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015рр.
Почесні грамоти Іллічівського міського відділу освіти 2002р., 2004р., Грамота міського відділу освіти за кращий навчальний кабінет міста 2004р., Дипломи міського відділу освіти за кращий кабінет міста 2011, 2014, Дипломи обласного ярмарку педагогічних ідей 2003р., 2009р., 2012р.
Авторське свідоцтво обласного ярмарку педагогічних ідей 2006р.
Переможець обласного етапу та лауреат Всеукраїнського етапу конкурсу "Учитель року - 2010" в номінації "Хімія"
Переможець обласного етапу та лауреат Всеукраїнського етапу конкурсу "Учитель року - 2010" в номінації "Хімія"
Проблеми, над якими працюю:Методико-дидактичний комплекс як технологія навчання хімії
Пізнавальні та творчі завдання як засіб розвитку особистості учнів
Пізнавальні та творчі завдання як засіб розвитку особистості учнів
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології
Моє педагогічне кредо:Якщо хочеш, щоб тебе побачили, почули, зрозуміли – вчися, дій, твори!
Педагогічне есеДля чого я живу? Що мені до душі, що важливе , без чого я не можу обійтися? Кожному колись доводиться відповідати на ці питання.
Роздумуючи про свою життєву дорогу , розумію, що не можу провести межу, де закінчується робота й починається особисте життя. Напевно, це і є моя філософія, моя дорога, що зве і веде до щастя педагогічної праці, до нескінченного життя в душах моїх учнів. Я не працює вчителем , я вчитель . Мені подобається бути вчителем . Колись я зробила свій вибір, і вважаю його правильним і на сьогодні.
А що означає для мене, бути вчителем ? Не тільки можливість чомусь учити дітей, а й щодня спілкуватися з ними, відкриваючи для себе нове. Мені подобається міркувати про світ очима дітей. Знаходити в цьому радість і задоволення. Думати про своїх учнів. Співпереживати їх успіхам і невдачам. Любити . Так , для мене «вчитель » – не професія, не суспільне положення , не хобі, не робота. Для мене бути вчителем – це й означає жити.
Учитель не повинен боятися змінюватися. Інколи досвідчені вчителі , накопивши свою власну базу, зупиняються на досягнутому, з недовір'ям і неприязню сприймають нове в освіті . Діти, як досвідчені психологи, відчувають , «вичислюють» таких педагогів за лічені хвилини , вони не прощають зарозумілості. Я впевнена, хочеш бути затребуваним у сучасній школі, не бійся змінити свою точку зору навіть після багаторічної роботи.
Основою моєї педагогічної діяльності стала необхідність у постійному самовдосконаленні. Лише добре освічений педагог може повести учня у світ науки , лише захоплений своєю справою вчитель може зацікавити дітей навчальним предметом . До тих пір, поки в учителя є бажання і вчити, і вчитися, він буде намагатися досягнути вершини, яку встановили для нього час і суспільство.
За що я люблю свій предмет?
Побачити в глибинах атома увесь Всесвіт, невже це не диво? У хитросплетіннях атомів та молекул розпізнати земну гармонію, відчути своє єднання з природою, світом, вічністю… Передати б крапельку такого зворушливого сприйняття сутності новому поколінню, і разом з ним не розтратити, не розсипати в небуття мудрість поколінь, не розірвати зв'язок часів…
Немає коментарів:
Дописати коментар